mandag 13. september 2010

KONKURRANSE!!! ;D


Da er jeg i gang med en ny konkurranse!
Jeg er jo i etablerer fasen (startet opp for 3 mnd siden) og trenger all den publisitet jeg kan få!
Denne konkurransen er rettet mot Facebook, og verving av tilhengere til siden min der:

Vinneren får en fotografering til verdi av 1500,- + 10 bilder høyoppløselig på CD til fritt bruk/print!
Hvis du vil være med i trekningen om premien må du klikke på "Foreslå for venner" til venstre på siden min og markere de vennene du vil sende invitasjon til ;D Skriv på veggen min hvor mange du har invitert ;D Konkurransen avsluttes 21 okt ;D Lykke til!!!



Klikk her for å komme til Facebooksiden min ;D

Dere som ikke er på Facebook, men har blogg, kan legge en link til denne bloggen (i et eget innlegg) på bloggen deres og være med i trekningen på den måten! Skriv i kommentar feltet når det er gjort ;D Har du Facebook OG blogg, gjør gjerne begge deler, da har du dobbelt så stor sjanse for å vinne :D




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar