mandag 14. juni 2010

Bryllup i Larvik 12.06.10 ;D





4 kommentarer:

  1. Så utrolig fine Kathrine :) Likte alle veldig godt, men det med forloverne var kjempe stilig, likte vinkelen din :) og detalj bildene også var kjempe bra :)

    Flink er du :):)

    SvarSlett
  2. Jeg liker at du tenker anderledes!! Vet ikke om jeg liker at det er på skjeiva, men det gjør ikke noe så lenge du tenker anderledes. Jeg elsker! bukettbildet! Og Askepott-følelsen ;) Kan jeg få lov til å bli med deg i et bryllup og se hvordan du tenker?

    SvarSlett
  3. Tusen takk Lisa, alltid hyggelig med tilbakemeldig fra deg ;D

    Så utrolig stas at du liker bildene og "anderledesheten" Line ;D Tusen takk for tilbakemeldingene!
    Jeg skal ha med meg noen på de to neste bryllupene, men jeg skal si i fra til deg hvis jeg får flere bryllup i sommer ;D

    SvarSlett
  4. liker bukettbildet veldig godt:-)klart og fint også!

    SvarSlett