torsdag 3. mars 2011

Ole "Verdens Beste" Brum :D

I dag har det vært karneval i barnehagen :D
Lucas har gledet seg i flere dager og i år ble det Ole Brum (etter STOR påvirkning fra mamman hans) ;D
Jeg er ikke fan av de (i mine øyne) skumle draktene til action figurene osv, jeg masa i vei om de søte snille og heldigvis var Ole Brum poppis hos 3 åringen!
Han hadde det så gøy på barnehagen i dag at da jeg hentet han ville han vente til alle de andre barna var blitt hentet før vi kunne dra hjem :D


Jeg fikk lokket han med hjem med lovnader om å lage en mini pinjata med sjokolade...
...og det ble det, han hamret løs med hammeren sin så bamsemums og sjokoladehjerter flaksa ut :D
Han ville gjerne sove med Ole Brum drakta på, for han var sikker på at "faidermann"(spiderman)
også hadde lagt seg nå <3

Jeg er SÅ heldig som er mamman til verdens nydeligste Ole Brum...

1 kommentar: